vineri, 16 decembrie 2011

Reduceri.. Reduceri...Reduceri

Buna,

Asa cum v-am obisnuit va anunt ca am facut reduceri pentru toate produsele de 40% .

Iar in curand vom avea marfa noua, am un plan sa aduc marfa din Belgia , nou-nouta, iar daca imi reuseste vom avea pentru voi multe lucruri noi, frumoase, deosebite care va astepta sa le probati, sa le admirati si sa le cumparati.



Vom crea un album foto, pentru a va lamuri de calitatea produselor noastre,  de faptul ca aducem doar modele contemporane , la moda, si nu toate vechiturile de 2lei.
Asteptam sugestii, pareri, cerinte, ce ati dori sa gasiti la noi in magazin  si nu gasiti in alta parte, vom incerca sa va satisfacem toate dorintele in materie de imbracaminte, incaltaminte, articole pentru casa, articole pentru copii.

Va asteptam cu drag!





83 de comentarii:

  1. Dragute reducerile..nu prea imi plac hainele care sunt pe pagina..!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pierd niciodata reducerile la hainute :d ceva ceva tot trebuie sa iau...chiar daca multe sunt inutile dar na...asa ne-am obisnuit doar :P

    RăspundețiȘtergere
  3. reducerile..:X..perioada mea preferata:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea pierd reducerile!:X:) sunt o perioada in care pot sa imi iau mai multe si ceea ce vreau:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt f faine reducerile..Este una din perioadele mele preferate!!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac la nebunie cumparaturile :P :))

    RăspundețiȘtergere
  7. imi plac destul de mult aceste perioade:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  8. nu conteaza perioada..imi place la cumparaturi oricand:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Unde sunt cele de vara?:D le asteptam cu interes!!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Atunci arunca femeile cei mai multi bani :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu stiu ca oricum preturile sunt marite in magazine asa ca macar cu reduceri sa ajunga la pretul pe care il merita

    RăspundețiȘtergere
  12. Fetele cel putin cred ca sunt in extaz cand aud de asa ceva..

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa fie reduceri tot timpul daca se poate...:P

    RăspundețiȘtergere
  14. reducerile le ador....de ar fi mereu :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Pe reduceri se duc toti banii nostrii :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Acum am observat ca sunt iar reduceri, deci la cumparaturi cu noi :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai bine mi pun salariu pe card inainte sa plec cu el la mine si sa trec prin centru..:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Femeile adora orice tip de reducere....:-j

    RăspundețiȘtergere
  19. de cele mai multe ori eu am pierdut reducerile dar atunci cand le prind mereu gasesc niste lucruri superbe pe care mi le cumpar:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Super ..reduceri! nu as refuza niciodata !:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Suuper :X reduceri..sunt disponibila oricand pentru asa ceva..!

    RăspundețiȘtergere
  22. cand e vorba de reduceri sunt prima in magazine :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Ah ,de as lua salariu fix in perioada cu reducerile..:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Reduceriiii :D cu totii asteptam asa ceva :)))

    RăspundețiȘtergere
  25. O mare pacaleala si cu reducerile astea

    RăspundețiȘtergere
  26. Reduceriiiiiiiiiiiiiii yeiiii :)) desigur.. cu totii stim k reducerea nu prea mai e reducere .. dar totusi e minunat s vezi un pret mare scazut la jumate :))) ne pacalim singuri :P

    RăspundețiȘtergere
  27. reducerile sunt preferatele mele.atunci pot sa imi cumpar mai multe lucruri pentru care in timpul sezonului nu as plati suma respectiva de bani

    RăspundețiȘtergere
  28. Si asa erau prea mari preturile la orice..macar la haine sa avem perioade din astea cat mai dese:D

    RăspundețiȘtergere
  29. Toata lumea este inebunita dupa reduceri, dar de fapt sunt cam pacaleli ...

    RăspundețiȘtergere
  30. Hm...este o idee buna sa iei hainele la preturi mai mici avand in vedere ca ei le cumpara la preturi de nimic si le vand la preturi uriase!:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Am observat ca mai fac si modificari inainte sa bage reducerile

    RăspundețiȘtergere
  32. Reduceri pe naiba :))) k sunt produse la aceiasi bani doar k le pune eticheta cu cateva zeci, sute lei in plus k vai domne ala era pretu ... mda..

    RăspundețiȘtergere
  33. reduceri...nu se fac,ca si in alta parti ei zic ca vai e reducere de nu stiu cat si etc dar de fapt ala e pretul lui

    RăspundețiȘtergere
  34. cred ca reducerile de prin mall-uri sunt o mare minciuna pentru ca unele haine reduse au pret intreg :| unde e reducerea ?

    RăspundețiȘtergere
  35. De abia astept sa vina iar perioada lor!:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Reducerriiii :D cea mai frumoasa perioada a cumparaturilor :)))

    RăspundețiȘtergere
  37. Imi place mult sa fac cumparaturi atunci cand sunt reduceri pentru ca sunt mai multumita de pretul produselor si nu imi pare rau ca dau bani prea multi!

    RăspundețiȘtergere
  38. Asa pot si eu cu aceiasi bani sa imi iau mai multe produse!

    RăspundețiȘtergere
  39. Mda.. Nu prea cred in reducerile la romani ;) Un produs este 50 lei si la reduceri il baga la 50 lei cu un pret de 100 lei taiat.. mda.. reduceri cica :)) am patit-o pe pielea mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi plac reducerile..dar nu imi place ca este imbulzeala mare prin magazine..prefer sa le astept pe cele online..:)

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu sunt reduceri ;) Am lucrat in magazin de haine, si reducerile erau ceva de genu : lasau pretul cat fusese si pana atunci, punea un pret nou cu cativa zeci lei mai mult si taiat ( ca vai domne ala era pretul vechi) si gata ;;) reduceri ;)

    RăspundețiȘtergere
  42. Foarte interesante ofertele astea..din pacate nu prea sunt adevarate!:)

    RăspundețiȘtergere
  43. Oricarei femei ii plac reducerile!:)

    RăspundețiȘtergere