sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Ornamente pentru masa de Craciun


masa de craciunNe pregatim incet incet pentru marea sarbatoare a Craciunului, cumparam ornamente, concepem lista de cadouri pentru cei dragi, curatenia in casa, eventual ne gandim si la meniul care va fi la masa festiva. Este o sarbatoare a bucuriei, un eveniment special la care ia parte intreaga familie. Pentru a sublinia importanta acelor zile avem nevoie de decoratiuni, colinde si voie buna. Pe langa impodobirea casei nu trebuie sa neglijam nici aranjarea mesei festive.
Astfel putem opta pentru un stil rustic, ceea ce inseamna mult lemn si nuante de maro, culori naturale si calde. In loc de fata de masa se potriveste foarte bine acestui stil o piele de bovina in loc de fata de masa. Cine este mai rezervat in aceasta privinta poate opta pentru o fata de masa din bumbac in culoarea pamantului. Servetele in nuante de maro sau bej sunt foarte potrivite pentru aceasta decoratiune.
Stilului rustic de aranjare a mesi festive de Craciun i se potriveste vesela, ornamentele, sfesnicele cu lumanari, vazele si restul elementelor decorative prelucrate in lemn. Trandafirii delicati si hortensiile din vaza reprezinta un contrast potrivit intregii amenajari. Globurile din sticla si crengutle de brad intregesc intregul tablou de Craciun.
Daca dorim totusi ceva mai sofisticat din punct de vedere al decoratiunilor putem opta pentru culori mai nobile: alb si violet. Acestea au grija ca ambianta sa se transforme intr-una eleganta, iar cu ajutorul elfilor decorativi, al ingerilor si al stelutelor impunem accente mai sofisticate.
O fata de masa de un alb imaculat in combinatie cu un set de masa (naproane si servete)  violet aprins sunt ingredientele de baza pentru masa festiva din 25 decembrie. Acestea se orneaza cu ajutorul unor inele speciale argintii si tepi de brad vopsiti in aceeasi culoare.
Un sfesinic din portelan alb, lumanari mici (pastile), o vaza cu flori imbracata intr-o “haina” crosetata si globuri sidefate -  toate aceste decoratiuni au un sarm aparte.

78 de comentarii:

  1. de tinut cont pt masa viitoare:D like;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superb! dar eu zic ca astea ar merge mai degraba primavara...culorile adica :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Am de gand sa fac si eu o masa de genul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer prefer lucrrurile astea la o cina romantica nu la cea de craciun..:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb dar parca nu se potriveste pentru masa de Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm...ce frumos..parca e luat dintr un film..

    RăspundețiȘtergere
  7. de obicei nu prea folosesc dar sunt foarte frumoase:d

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb!! dar parca nu se potriveste pentru Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt foarte frumoase si ori de cate ori pot eu fac aceste lucruri:d

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata minunat..:)cred ca imi iese si mie daca ma chinui putin..!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu cred ca se potrivesc pentru masa de Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  12. intr-adevar niste ornamente potrivite in spiritul sarbatorii ar trebui puse pe masa atunci cand vine familia in vizita :) dar cu gust, nu combinate de toate natiile :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt superbe dar totusi nu cred ca se potrivesc pentru masa de Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  14. intotdeauna masa de craciun este foarte draguta si plina de bunatati :P

    RăspundețiȘtergere
  15. eu cred ca masa de craciun e cel mai bine acompaniata de perrsoanele dragi!!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru mine este important sa arata bine masa, cel putin de sarbatori :P

    RăspundețiȘtergere
  17. orice decoratiune de craciun este frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt foarte frumoase dar nu se prea potrivesc pentru masa de Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  19. fiecare cu gusturile lui..eu vad masa asta ca pentru altceva..

    RăspundețiȘtergere
  20. arata foarte bine dar eu am pastrat clasicul pentru aceasta masa alaturi de cei dragi:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt super ornamentele..dau un ton mai vesel :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Cred ca o sa fur si eu modelul anul asta!:D

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place tare mult ...necesita si multa munca..si la un asemenea ornament cina trebuie sa fie pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  24. Arata foarte frumos dar cred ca de Revelion s ar potrivii mai bine..:)

    RăspundețiȘtergere
  25. De'as avea o masa si o familie atat de mare .... :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. wow ce bogata e masa aceea...nu prea mai sunt bani de asa ceva in zilele noastre..

    RăspundețiȘtergere
  27. Hm...asta e pentru cei cu buzunarul plin.:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Hmmm este superb !! Eleganta, stil .. Foarte frumos. Dar desigur pt astfel de mese, trebuie sa ai loc, si bani :) ;))

    RăspundețiȘtergere
  29. in fiecare an de craciun imi place sa vin cu ceva nou in aranjarea mesei

    RăspundețiȘtergere
  30. Mi a placut ideea ta..:) am sa o aplic anul acesta!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Interesante decoratiunile de masa folosite:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred k iti trebuie si o masa + spatiu in casa destul de marisor pt o asemenea "bogatie" :D foarte frumos oricum :X

    RăspundețiȘtergere
  33. O masa arata mult mai bine cu ornamente :P

    RăspundețiȘtergere
  34. imi plac mult de tot ornamentele de craciun :X

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumoase :X Sunt innebunita dupa sarbatorile de iarna si toate decoratiunile de peste tot :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  36. foarte frumos,dar de cele mai multe ori se merge pe traditional...

    RăspundețiȘtergere
  37. Cred ca e destul de greu sa aranjezi o asemenea masa..:)

    RăspundețiȘtergere
  38. intotdeauna mi-a placut sa cumpar tot felul de ornamente care mai de care

    RăspundețiȘtergere
  39. Wow..ce frumos arata!:) Cred ca anul asta o sa ma ocup eu de organizarea mesei exact dupa acest model!

    RăspundețiȘtergere
  40. Mi-a placut mereu ca in acea perioada sa impodobesc toata casa :x

    RăspundețiȘtergere
  41. Foarte frumos decorul :D Mi-ar placea o masa asa incarcata :D

    RăspundețiȘtergere
  42. E foarte frumos aranjata aceasta masa dar parca e prea mult pentru felul in care am fost noi invatati

    RăspundețiȘtergere