vineri, 16 decembrie 2011

Ce Brad Va Doriti de Craciun....?

In ziua de azi fiecare dintre noi ne exprimam ideile  verbal , prin culori , prin forme, prin prieteni, prin facebook :D, prin imagini .. si de ce nu prin bradutul de Craciun...
Iubesc sa impodobesc bradul ... daca as putea as impodobi bradutii la toti vecini din bloc si daca se poate si de pe la alte blocuri:D,,, voi nu ??
Vreau sa ninga si sunt asa de dezamagita ca afara e cald ... sau ploua.. vreau sa ma dau cu sania, m-as da si cu schiurile daca as sti sa skiez....

Am gasit multe poze cu braduti ,,,, dar unii dintre ei sunt mai speciali decat altii.
Care este preferatul tau ?
1.Bradut modern...sclipitor, glamourous, care sa intoarca privirile cele mai pretentioase.
2.Bradut auriu,pretentios... si nu pe placul tututror... bun pentru impresie si fite.
3.Bradutul impodobit cu de toate, cald, simplu, bradutul cu care ai copilarit si sub care il asteptai pe Mos Craciun.

4.Bradutul ultramodern, electric, cu mii de beculete, sau facut doar din beculete..
5. Sa nu uitam de barbati ,,, au si ei nevoie de un bradut unde sa le aduca Mosul ,,, multa bere :D,deci un bradut din sticle de bere este binevenit...

Oricare ar fi bradutul tau preferat si de suflet .., modern sau clasic, cu beculete multe sau mai sarac in luminite.. va doresc sa va aduca |Mosul numai fericite, bucurii, voie buna... sanatate.... si MULTE CADOURI...!
Va Pup!

96 de comentarii:

  1. mama ce brad mijto e ultimul. chiar de a trecut craciunul, as da toti banii castigati la jocuri de noroc pentru un brad ca asat.mam ce verde e))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bradutul 3..cel din copilarie..cu el am cele mai mult amintiri:) la fel si tie...a iti aduca Mosul tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai e pana atunci dar intre timp o sa am de unde sa aleg:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar interesante, poate la anu o sa imi aleg si eu ceva de genul acesta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Preferatul meu este un bradut...imi e dor de zilele cand credeam in mos craciun..

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau un bradut cu ornamente de toate culorile :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac toate, dar pentru in casa il prefer pe cel clasic ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. daca are de toate e foarte bine:D:D:d

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos e bradutul din a treia imagine :D

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am acasa un bradut normal,putin mai micut dar bogat:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi doresc un bradut ..mic dragut impodobit..si pe cei dragi langa mine.in jurul lui:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoase sunt pozele :d a 3 a imagine imi place cel mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac toti ... dar mai avem putin mai mult de asteptat pana la iarna viitoare :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Acela impodobit cu de toate, este superb...de vis! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim.la fel si tie desi au trecut sarbatorile..si speram ca ai avut parte de ceea ce ti ai dorit..

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie imi place bradul natural, sa ii simt mirosul :X

    RăspundețiȘtergere
  17. Unul mare si bogat...si impodobit cu de toate :D

    RăspundețiȘtergere
  18. braduletul copilariei ramane preferatul meu :X

    RăspundețiȘtergere
  19. Un bradut..:D spiritul craciunului conteaza pana la urma:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place in fiecare an sa impodobesc un bradut :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Bradutul cu nr 3 este norocosul castigator

    RăspundețiȘtergere
  22. prefer braduletul natural impodobit frumos si cu cateva bombonele prin el ca sa imi aminteasca de vremurile in care eram copil si furam dulciurile din brad :D

    RăspundețiȘtergere
  23. eu nu as putea sa aleg unul din cele prezentate deoarece imi place cel pe care il faceam in fiecare am cand eram copil,eu fac acest brad ca sa ma simt din nou copil

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu sunt de parere ca orice bradut e bun..atata timp cat inca se pastreaza traditia..:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Nici nu mai prea face nimeni brad natural..toti il prefera pe cel artificial..

    RăspundețiȘtergere
  26. anu acesta mi-as dori un bradulet fitos care sa atraga toate privirile :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Hm..imi doresc anul asta un bradut care sa ma ajute sa simt spiritul Craciunului ca alta data..:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Din pacate ne am reprofilat pe brazi artificiali si pe esente de brad..

    RăspundețiȘtergere
  29. il vreau pe 3.Bradutul impodobit cu de toate, cald, simplu, bradutul cu care am copilarit si sub care il asteptam pe Mos Craciun. :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Abia astept iarna de anul acesta! sper sa putem fii cu totii..:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Cu siguranta il aleg pe cel de la nr 3 :D Braduletul cu de toate :D hehe ;;) si cu siguranta, nu l'as alege in nici un caz pe cel de la nr 5 :))) no no no wayyyy :))

    RăspundețiȘtergere
  32. imi place ca braduletul meu de craciun sa fie cat mai simplu si frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Mi ar placea orice bradut ..dar sa ii am pe cei dragi langa mine..nu totul sta in brad!:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Un bradut in care sa am si dulciuri..ca atunci cand eram mica:D

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu am o preferinta. Dar imi doresc k acel bradut sa fie impodobit cu multa caldura, dragoste impreuna cu cei dragi ... :)

    RăspundețiȘtergere
  36. orice bradulet e bine venit,important e sa fie pentru ca din nefericire nu toti au parte de unul :(

    RăspundețiȘtergere
  37. De data asta, il prefer pe cel modern dupa care sa intoarca toti capul :D

    RăspundețiȘtergere
  38. nu prea conteaza bradul asa mult,pentru mine e important sa fim toti,sa ne adunam in fata lui si sa povestim,sa ne jucam ...

    RăspundețiȘtergere
  39. eu de cativa ani am brad artificial.si ar fi bine daca toti am folosi astfel de brazi ca cei naturali sa nu mai fie taiati aiurea si aruncati

    RăspundețiȘtergere
  40. Bradul este un simbol al acestei sarbatori..:) imi doresc un bradut care sa readuca spiritul Craciunului in sufletele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce mai conteaza cum arata bradutul :) important este sa fim fericiti si sa petrecem in armonie :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Inca nu stiu pentru ca mai am timp sa ma gandesc pana atunci!

    RăspundețiȘtergere
  43. atata timp cat am familia alaturi si suntem toti impreuna poate sa fie orice fel de brad

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu stiu cum as vrea sa arate bradul,dar stiu ca as vrea sa vina tata cu el acasa ca in fiecare an..

    RăspundețiȘtergere
  45. Pe toateeee le vreau :D Cea mai frumoasa parte a anului :X ador sa impodobesc bradu si toata casa :x

    RăspundețiȘtergere
  46. eu am sa merg pe cel pe care am mers si pana acum pentru ca m-am obisnuit si pentru ca imi place cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  47. nu sunt pretentioasa.important e sa am un bradulet in seara de craciun

    RăspundețiȘtergere
  48. Oricare.. ideea este sa nu lipseasca in acea perioada :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Brad alb natural cu "lumanari"...Este preferatul meu!

    RăspundețiȘtergere
  50. Vreau un bradut care sa ma faca sa cred in Mos Craciun din nou..

    RăspundețiȘtergere
  51. Nu conteaza lucrul acesta...important este sa fie !

    RăspundețiȘtergere
  52. Un bradut..nu conteaza..spiritul Craciunului sa fie..:)

    RăspundețiȘtergere
  53. Nu cred ca mai conteaza tipul de bradut atata timp cat isi face treaba..:)

    RăspundețiȘtergere
  54. Bradutul copilariei (3), el este simbolul Craciunului.

    RăspundețiȘtergere